Juno Temple Rajongói Oldal

Az első magyar Juno Temple rajongói oldal! A Minden ami Juno menüpont alatt minden fontos dolgot megtudhattok róla, az Interjúkban vele készült eredeti nyelvű, általam magyarra fordított beszélgetéseket olvashattok, a Hírek-rovatban pedig a vele történő, éppen leginkább aktuális eseményekről tájékozódhattok. Angol nyelvű anyaoldal: junotemple.us

Juno a tvben/moziban

Rovatok

Tévésámán többi oldala

Friss topikok

32. interjú: The Talk (Horns)

2015.07.22. 10:27 Tévésámán

A kereskedelmi tévék tele vannak reggeli showműsorokkal, a The Talk is egy ilyen néznivaló, ám az a különlegessége, hogy négy műsorvezetője van. Közülük én csak Sharon Osbourne-t ismerem, bár azt hiszem, őt nem kell bemutatnom senkinek, viszont, amint láthatjuk, mellette van még egy ázsiai és két afro-amerikai hölgy. Nos, ennek a műsornak volt a vendége Juno és a Horns-beli partnerét alakító Daniel Radcliffe. (A videónak van egy második fele is, de az ökörség…) 

J: „Ez a pali több viccet tud, mint bárki, akivel eddig életem során találkoztam.” (Danielre mutat.) 

D: (habog, azt ismétli, hogy „Csak éppen”) „Csak éppen most egy se jut eszembe, kivéve a kedvencedet. (Junonak mondja ezt) A film legelső jelenete az, hogy ott fekszünk ezen a pléden az erdőben és minden nagyon romantikus, és az instrukció az volt, hogy ’Merrin nevet’ (Merrin Juno karaktere a filmben). És akkor azt mondtam neki… (Juno nevet) Látjátok, milyen könnyű megnevettetni! Na, szóval azt kérdeztem tőle, hogy ’mondjak vicceket?’, ő azt mondta, ’igen’ és aztán elkezdtem borzalmas vicceket mesélni neki. Egyáltalán nem voltak jók.” 

J: „Az elején még jók voltak, de aztán egyre rosszabbak lettek.” 

D: „Egyre rosszabbak és egyre durvábbak. És akkor azt gondoltam, hogy ez az első napom a forgatáson és a producerek, akik közül még egyel se találkoztam, mind ott ülnek hátul és hallják, amit mondok és ezek a borzalmas dolgok csak úgy ömlöttek belőlem…” 

Valamelyik műsorvezető: „Ez volt az első benyomásuk rólad.” 

D: „Igen, de nem lett belőle gond és a jelenet is aranyos lett.” 

J: „Ja. Na, most a viccet!” 

D: „A vicc.” 

J: „Ez volt a kedvencem.” 

D: „Elmondom, de… szörnyű, szóval mit mondott a nulla a nyolcasnak? Tetszik az öved.” 

(Ez mindenkinek nagyon tetszik, hangzavar támad, nehéz kivenni, ki mit mond.) 

D: „Szóval innen indultunk, de aztán egyre iszonyatosabbak lettek.” 

S.O.: „WC-humor?” 

D: „Igen és még annál is rosszabb.” 

(Feltehetőleg ő a moderátor, aki kérdez, úgyhogy M-mel fogom jelölni a későbbiekben): „Juno, te Daniel barátnőjét alakítod a filmben.” 

J: „Így igaz.”

M: „És így részt vehettél Daniel első nő és férfi közt zajló szexjelenetében.” (Ha minden igaz, a korábban készült Öld meg kedveseidben a homoszexuális Allen Ginsbergként volt egy szexjelenete, de egy pasival.)(Juno helyesel, a közönség huhog.) „Te már csináltál szexjelenetet korábban, például a Gyilkos Joe-ban az egyszeri és megismételhetetlen Matthew McConaughey-vel. (Itt nem tudom, ki és mit mond, de mintha az lenne, hogy szerencsésnek tartják Junot ezért) Szóval szakértőnek számítasz ezen a téren. Adtál bármilyen tanácsot Danielnek?” 

J: „Tulajdonképpen igen. Mielőtt elkezdtünk forgatni és mindketten fürdőköpenyben voltunk, megkérdezte, hogy ’Hogy megy ez? Mi fog történni?’ És erre azt mondtam, hogy ’Garantálom, hogy az első öt percben azt mondják majd, hogy tedd az egyik kezed a fenekemre. Nem viccelek, öt perc se telt el és megtörtént. Nem igaz? (Itt még mond valamit, de nem értem, mert egyszerre beszélnek.)” 

D: „Tényleg. Ez volt az egyik olyan pillanat, amikor úgy éreztem, hogy nagyon szerencsések vagyunk, mivel jól kijövünk egymással. Szörnyű lehet egy ilyen jelenetet olyan emberrel forgatni, akit utálsz.” (A többiek helyeselnek.) 

J: „Nálunk nem így volt, mi jól éreztük magunkat.” 

(A bal szélen ülő kérdező kérdez, K-val fogom jelölni.): „Daniel, neked valami olyasmivel kellett dolgoznod, amitől én rettegek. Kígyókkal. (Daniel helyesel) Nekem szembe kellett néznem a félelmemmel ennek az évadnak az elején, itt egy kép rólam (kép megjelenik, ahol a hölgy egy lezárt átlátszó dobozban fekszik, kígyókkal)…” 

D: „Ez elképesztő, nem semmi, hogy megcsináltad!” 

K: „Nálad hogy ment ez az egész?” 

D: „Semmi bajom velük, sőt, rájöttem, hogy nagyon jól kijövök a kígyókkal. Juno valami hasonlón ment keresztül, mert én sokáig voltam együtt azzal az egyel, de Junonak volt egy közös jelenete az összes kígyóval.” (kép megjelenik, mindenki elképed) 

J: „Rengeteg volt. És ami fantasztikus bennük, az az, hogy milyen jó érzés közöttük lenni, tudom, ez elég bizarrul hangzik, de… Olyan hűvösek és van ez a jellemző súlyuk, nagyon simák, valami érzékiség árad belőlük és mikor köztük voltam, történt velem valami egészen őrületes! Az egyik belemászott a hajamba, a fülemhez, és azt gondolnád, hogy biztos sziszegni fog, de ez sóhajtott egyet. Tényleg, úgy csinált, hogy (sóhajt egyet), egyenesen a fülembe. És azt hiszem valahol a világon ez biztosan jót jelent.” 

Fura, hogy egy ilyen rövid beszélgetéshez miért kell négy műsorvezető, pláne úgy, hogy lényegében csak ketten kérdeztek, de mindegy. Ez a pár érdekes és vicces információmorzsa tetszett, ráadásul szerintem ez simán meghozza a kedvet a filmhez, ami szintén pozitívum. A teljes videót, eredeti nyelven itt nézhetik meg:

A videót levették, immár másodszor, jelenleg nincs fent...

Szólj hozzá!

Címkék: interjú

A bejegyzés trackback címe:

https://junotemple.blog.hu/api/trackback/id/tr847646550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása