Juno Temple Rajongói Oldal

Az első magyar Juno Temple rajongói oldal! A Minden ami Juno menüpont alatt minden fontos dolgot megtudhattok róla, az Interjúkban vele készült eredeti nyelvű, általam magyarra fordított beszélgetéseket olvashattok, a Hírek-rovatban pedig a vele történő, éppen leginkább aktuális eseményekről tájékozódhattok. Angol nyelvű anyaoldal: junotemple.us

Rovatok

Tévésámán többi oldala

Friss topikok

5. interjú: Dicső '39

2012.07.07. 00:53 Tévésámán

06.jpg

Eredeti cím: Glorious ’39 

Bemutató éve: 2009 

Juno karaktere: Celia (pont mint a St. Trinian’s-ben) 

Ma csak egy rövidke interjút kaptok (ami a film londoni premierjén készült nagyobb videó része), mert fáradt vagyok:) Azért így is érdemes megnézni, mert Juno valami fantasztikusan mutat abban a ruhában:P 

Fantasztikusan nézel ki! 

„Köszi.” 

(itt jön egy kijelentés, aminek magyarul nincs értelme, de angolul annyit tesz, hogy Rengeteget dolgoztál mostanság. Most vagy itt először a Londoni Filmfesztiválon.

„Igen, nagyon izgatott vagyok!” 

Milyen érzés itt lenni? 

„Bezsongtam! Teljesen bezsongtam ettől az egésztől! Nagyon izgatott és büszke vagyok, hogy itt lehetek, lenyűgözőnek találom.” (a vége nem egészen érthető

Ez nagyszerű. 

„Igen.” 

Még nem láttad a Dicső ’39-et.

„Tényleg nem!” 

Várod már? 

„Borzasztó izgatott vagyok, (eljátssza, mennyire:D) igen, tényleg izgatott vagyok!” (most már mindenki érezheti, mennyire izgatott:D

Melyik volt a kedvenc pillanatod a forgatáson? (az első értelmes kérdés…)

„Volt az a tényleg nagyszerű jelenet, mikor Romola (Garai), Eddie (Redmayne) és én mind ezeket az elképesztő báli ruhákat viseljük és én meg Eddie Romola ellen vagyunk, azt tényleg bámulatos volt eljátszani. Nagyon jó jelenet volt.” 

Mennyire tudtál hasonulni a karaktereddel? 

„Hááát… Fel akar nőni, amivel nem igazán tudok hasonulni, mert én nem nagyon akarok. (nevet) De ő egy fiatal nő, aki őrülten szerelmes akar lenni és ilyen helyzetben már voltam, az, hogy őrülten szeress valakit egy igazán romantikus, szépséges elképzelés, és a karakterem a filmben eléggé a megszállottja ennek, amit nagyon királynak találok.”

Most arról mesélj, hogy melyik jelenetet volt számodra a legnehezebb életre kelteni a forgatókönyv alapján! 

„Hááát… Minden nap kihívásokkal szembesülsz, ha filmet forgatsz, minden nap ideges leszek és ez az egész… arról szól, hogy megtaláld a tökéletes… Nem tudom. De Stephen (Poliakoff, a rendező) nagyszerű volt ebben, mert nem áll meg, amíg a lehető legjobbat el nem éri, és azt hiszem, színésznőként izgalmas kicsit különböző dolgokat csinálnod, megpróbálnod, mi működik és mi nem. Nem hiszem, hogy van egy konkrét pillanat, ami a legnehezebb, mert, érted, minden nap…” 

Kihívás. 

„Igen. Ezért imádom ezt a munkát, mert megmérettethetem magam. Húúú!” 

Igen, ez remek. Nos, remélem tetszeni fog a film és érezd jól magad! 

„Köszönöm, nagyon köszönöm!”  

A felvétel még folytatódik, a többi színész és a rendező is megszólalnak, de 2.20-nál van vége Juno megjelenésének. Azért látható, hogy egy premieren mennyire más a hangulat, mennyivel kevesebb idő van gondolkodni a kérdésen, ezért ismétli önmagát, meg ezért nem fejez be minden gondolatot. Nyilván nagyon izgult is, de hát teljesen érthető, hiszen életében először van a legnagyobb brit filmfesztiválon, ahol először látja majd a mozit, amiben szerepel:) 

A teljes videót itt lehet megnézni, Juno 0.27-nél jelenik meg: A kapcsolódó Youtube-fiókot megszüntették...

Szólj hozzá!

Címkék: interjú

A bejegyzés trackback címe:

https://junotemple.blog.hu/api/trackback/id/tr334634109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása