Juno Temple Rajongói Oldal

Az első magyar Juno Temple rajongói oldal! A Minden ami Juno menüpont alatt minden fontos dolgot megtudhattok róla, az Interjúkban vele készült eredeti nyelvű, általam magyarra fordított beszélgetéseket olvashattok, a Hírek-rovatban pedig a vele történő, éppen leginkább aktuális eseményekről tájékozódhattok. Angol nyelvű anyaoldal: junotemple.us

Juno a tvben/moziban

Rovatok

Tévésámán többi oldala

Friss topikok

15. interjú: 5 kérdés

2012.07.26. 23:55 Tévésámán

schneller-templ_1332987cl-8.jpg

(Ez a kép nem ebből a videóból származik, máig nem találtam meg, azt, amelyikben így néz ki...) 

Sajnos nem volt kivel elmennem A Sötét Lovag: Felemelkedés bemutatójára, de holnap megpróbálom újra… Aztán megint és megint, előbb-utóbb csak sikerül rábírni valamelyik barátomat, hogy eljöjjön velem:) 

Viszont kárpótlásul ráakadtam egy jó kis rövid interjúcskára, amiben Juno öt kérdésre válaszol: 

A karakterek közül, akiket eddig eljátszottam, melyik áll a legközelebb az igazi önmagamhoz? Ez egy elég nehéz kérdés, azt hiszem, egyáltalán nem hasonlítok egyik figurára sem, akit eddig eljátszottam; de az, akit csodálok közülük, az Danielle a Dirty Girlből. (Na ugye! A kedvenc szerepe, akkor csak megérte az a sok ajnározás a részemről:D) Szerintem nagyszerű, hogy mennyire boldog a saját bőrében és nyíltan vállalja önmagát a világ előtt, ami fantasztikus egy ilyen fiatal nő esetében.” 

Mennyire vagyok munkamániás? Én… szeretek rengeteget dolgozni, ez egyértelmű. Őőő… nemrég azt mondták nekem, hogy jobban kellene éreznem magam akkor, amikor nem dolgozom!” (itt csak sejtem, hogy ezt mondja) 

Ha valami nagy baj lenne, akkor kit hívnék? Azokat, akiket a legjobban szeretek: a családomat, a barátomat, a csapatomat, akik az itteni családom.” (itt vajon a munkatársaira vagy a barátaira gondol?)

Mi az, ami mindig van a táskámban? Parfüm, cigaretta és az útlevelem.” 

„Az apukám adta a legjobb tanácsot a karrieremhez, azt mondta: Soha ne csinálj semmi olyat, amiért nem lelkesedsz, mert annak nincs értelme!” 

Nem tudom, mennyire számítanak ezek az információk újdonságnak, én már a nagy részüket tudtam. De legalább az interjú rövid, tömör, tele van információval és Juno nagyon édes benne:) 

Itt a videó eredetiben és akkor remélhetőleg minél előbb jövök majd az új Batmannel:

Szólj hozzá!

Címkék: interjú adatok

A bejegyzés trackback címe:

https://junotemple.blog.hu/api/trackback/id/tr274680894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása