Juno Temple Rajongói Oldal

Az első magyar Juno Temple rajongói oldal! A Minden ami Juno menüpont alatt minden fontos dolgot megtudhattok róla, az Interjúkban vele készült eredeti nyelvű, általam magyarra fordított beszélgetéseket olvashattok, a Hírek-rovatban pedig a vele történő, éppen leginkább aktuális eseményekről tájékozódhattok. Angol nyelvű anyaoldal: junotemple.us

Juno a tvben/moziban

Rovatok

Tévésámán többi oldala

Friss topikok

8. interjú: Young Hollywood Party

2012.07.09. 23:50 Tévésámán

Juno 0703.jpg

A 2. interjúban megnézhettétek a Nylon Magazin májusi számának címlapfotózását, itt pedig a kiadás megünneplésére rendezett buliba nyerhettek betekintést. A három címlaplány közül csak Juno volt ott, még egy csomó hülye, akikről azt se tudom, kik, éppen ezért csak azt fordítom le, amikor ő beszél: 

„Hali! Juno vagyok, és itt vagyunk a Young Hollywood-partin, amit a tommygirl rendezett (ez valami divatmárka, én még nem hallottam róla) ééés remekül fogunk szórakozni! Remélem…” (:D

(0.25-nél Juno és Emily Browning

„Láttam a címlapot, csodaszép! Nagyon jó kis színei vannak.” 

Mit tervezel a nyárra? 

„Őőő, dolgozni fogok, egy olyan projekten, ami nagyon izgalmas! A Wild Side című filmről van szó, és nagyszerű, talán a legkirályabb forgatókönyv, amit valaha olvastam és nagyon-nagyon-nagyon jó szereplőket válogattak össze hozzá, szóval eléggé izgatott vagyok miatta.” 

  „Kösz srácok! Élveztem a bulit és remélem, tetszik nektek a májusi szám! Vigyázzatok magatokra! Bye!” (nagyon édes, ahogy itt vigyorog

Mára ennyi, de majd jövök holnap is, új hírekkel és újabb interjúval! 

A videó itt elérhető, érdemes megnézni: (aki ismeri a többi felbukkanó embert, az nyugodtan kommenteljen, hogy kik azok:D)

Szólj hozzá!

Címkék: interjú

A bejegyzés trackback címe:

https://junotemple.blog.hu/api/trackback/id/tr74638970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása