Juno Temple Rajongói Oldal

Az első magyar Juno Temple rajongói oldal! A Minden ami Juno menüpont alatt minden fontos dolgot megtudhattok róla, az Interjúkban vele készült eredeti nyelvű, általam magyarra fordított beszélgetéseket olvashattok, a Hírek-rovatban pedig a vele történő, éppen leginkább aktuális eseményekről tájékozódhattok. Angol nyelvű anyaoldal: junotemple.us

Rovatok

Tévésámán többi oldala

Friss topikok

14. interjú: Interjú-csokor

2012.07.16. 11:35 Tévésámán

Juno bw-szépia four.jpg

Mivel semmilyen friss hírem nincs Junoról és a tegnap éjszakát inkább az alvásra szántam, mint hogy interjút fordítgassak, így inkább ma reggelre halasztottam az új bejegyzést. Most viszont négy különböző videó következik, amelyekben csupán ha fél percre, de ő is szerepel. 

1. St. Trinian's 2: A Fritton-arany legendája - Sky Movies Special 

Ez egy nagyobb videó, amiben a szereplők meg a készítők beszélnek a filmről, plusz láthatunk néhány kulisszák mögötti képsort, meg ilyesmit. Juno 4.15-nél van, csupán egy rövid ideig beszél, de annyira jól néz ki ezzel a hajjal:) 

„Attól olyan szeretni valóak a St. Trinian’s-mozik, mert minden lány olyan jól kijön bennük egymással, és igazán összetartanak, remekül megvannak együtt. És tök jó olyan emberekkel dolgozni, akikkel tényleg nagyon-nagyon jól megértitek egymást és ezért baromijól érzitek magatokat együtt. És nem is tudok elképzelni jobb szórakozást, mint egy csomó fantasztikus lánnyal együtt St. Trinian’s-filmet forgatni, igazán csodás volt.”

 

 

2. St. Trinian’s 2. – Ismerd meg a környezetvédőket! 

Istenem, hogy nem akadtam még rá erre:D Ez annyira vicces:D Juno karaktere, Celia, a második St. Trinian’s-ben a környezetvédők csoportjába tartozik és itt a Daisy Thonge által játszott Daisy-vel együtt bemutatják nekünk a társaságukat. 

C: „Celia vagyok.” 

D: „Az én nevem Daisy.” 

C: „És ez itt a kisbuszunk. Ez egy nagyon különleges kisbusz, mert lótrágyával üzemel.” (:D:D) 

D: „Mi magunk festettük le…” 

C: „Ja és mi találtuk ki a lótrágya-meghajtást is és képzeljétek, sosem robban le!” 

(vágás) 

D: „Úgy értem, miért nem akarják? Olyan felfrissítő.” 

C: „Ebben a tanévben azt tűztük ki célunknak, hogy elérjük, hogy a St. Trinian’s szélerővel működjön.” 

D: „Így van! Óriási lenne!” 

C: „Nem kellene több villany, egy csomó gyertyával világítanánk… (D: „Gyertyákkal…”) de ezt elég nehéz elérni, mert mindenkinek ott a kocsija és ezzel mérgezi a környezetet…” 

D: „Annyira… káros az… életre, tényleg.” 

(vágás) 

C: „Gyakorlatilag itt élünk a nyár óta.” (a kocsi belsejét mutogatják) 

D: „Ez a budoárunk.” 

C: „Ja… Ott van hátul egy kis rekesz, ahol a kaját tartjuk és…” 

D: „Ezeket a párnákat mi kötögettük az évek során...” (itt magyaráznak még valamit, de nem lehet érteni) 

(vágás) 

C: „Ez itt valami, amit Daisy talált ki…” (egy szoknya:D)

D: „Aha, ezt pár éve raktam össze…” 

C: „Egy csomó régi melltartóból készült, amit szenzációs ötletnek tartunk.” 

(vágás) 

(itt egyszerre beszélnek, a lényeget kihámozom nektek) „Minek van a házi? Minek adják? Úgy értem, ez a sok papír, a fák kivágása, meg ott a rengeteg poszter a szexi pasikról, őket is mért nem tudják csak simán lerajzolni, mondjuk a kezeikre?” 

C: „A házi feladat megöli a fákat, ez annyira frusztráló.” 

Szerintem hatalmas ez a videó, óriási, ahogy össze-vissza beszélnek, bennük van az itteni környezetvédő lányokban azért még enyhén érezhető kissé füves jelleg (Lásd Celiát az első részben) és ez a sok képtelen baromság, amit összehordanak, halálra röhögtet:D Tényleg, szavakat nem találok, csak kár, hogy ennyire rossz minőségű a felvétel…

 

 

3. Vadócka – Los Angeles-ben a kulisszák mögött 

Ebben is folyton egyszerre beszél mindenki, ezért csak a Juno által mondottakat fordítom. 

„Itt vagyunk a gyönyörű Malibuban, Los Angeles-ben. Mint egy valóra vált álom, olyan ez a hely, bár sajnos ez az utolsó forgatási napunk, ami igazán elszomorít, de örülök, hogy éppen itt vehetjük fel az utolsó jeleneteket, a verőfényes napsütésben.” 

„Mindenki azt mondta nekem a helyszínen, hogy túl sokat voltam a napon, mire felvilágosítottam őket, hogy ez csak smink!” 

Melyik volt a kedvenc jeleneted? 

„Ez egy elég nehéz kérdés, mert mindegyikben volt valami nagyszerű pillanat, de asszem talán ez, hogy kijöttünk ide L.A.-be, ami egy igazi kaland és tök jó közösen átélni egy kalandot a barátokkal és azt hiszem, ez a nap örökké emlékezetes marad számunkra.” 

Ez gyakorlatilag nézhetetlen minőségű, de Junot így is könnyű kiszúrni a jellegzetes hangja és a nagy haja miatt:)

 

 

4. Cracks premier 

Nem vagyok biztos benne, hogy hol készült a videó, talán Londonban, de itt legalább tényleg valami érdekeset mond, amit jó volt megtudni. Az első 3 percben valami másik filmről van szó, a lényeg 3.35-nél indul, Juno pedig 4.03-nál jelenik meg. 

„Akkor kaptam meg a forgatókönyvet, amikor éppen a louisianai Shreveportban forgattam egy másik filmet.” 

A kezdet kezdetét? 

„Pontosan. Kétszer is lefilmeztettem magamat Shreveportban, aztán átrepültem ide, hogy találkozzak Jordannel (Jordan Scott, a rendezőnő), de a fickó, aki lefilmezett engem az a kulisszák mögötti felvételeket készítő operatőr volt és felvett engem a díszletek között, amikor megkaptam a szerepet és össze-vissza bőgtem, hogy úristen, tényleg megkaptam!” 

A kezdet kezdetés jelmezed volt rajtad a jelentkezési videódban? 

„Éppen azt viseltem, igen.” 

Érdekes lehetett. 

„Az volt. Látni is akarom a felvételt, mert azóta sem láthattam…” 

Most is nagyon csinos és ez egy olyan sztori, amit korábban sosem hallottam tőle, szóval már megérte megnézni a videót. 

Szólj hozzá!

Címkék: interjú adatok

A bejegyzés trackback címe:

https://junotemple.blog.hu/api/trackback/id/tr104659624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása