Juno Temple Rajongói Oldal

Az első magyar Juno Temple rajongói oldal! A Minden ami Juno menüpont alatt minden fontos dolgot megtudhattok róla, az Interjúkban vele készült eredeti nyelvű, általam magyarra fordított beszélgetéseket olvashattok, a Hírek-rovatban pedig a vele történő, éppen leginkább aktuális eseményekről tájékozódhattok. Angol nyelvű anyaoldal: junotemple.us

Rovatok

Tévésámán többi oldala

Friss topikok

18. interjú: VitaminWater – Killer Joe

2012.08.10. 11:04 Tévésámán

Juno and Emile.png

Ezt a videót már régóta kerestem, mert láttam belőle képeket és Juno valami baromijól néz ki hosszú, barnás-szőke hajjal benne! Tegnap végre ráakadtam, úgyhogy most veletek is megosztom. 

Az interjú első felében a film másik fiatal főhősével, Emile Hirsch-sel beszélget a riporter, Juno 2.05-től jön. 

Srácok, megint itt vagyok, mellettem pedig Juno Temple, a Killer Joe főszereplőnője! Nemrég volt a premieretek Velencében, most pedig itt a Torontoi Filmfesztiválon és már meg is vásárolták a filmeteket nemzetközi terjesztésre. Gratulálok! 

„Köszi! Nagyon izgatott vagyok!” 

Hamarosan még több újságírói kérdésre kell majd válaszolnod, milyen érzésekkel tölt el ez? 

„Hatalmas megtiszteltetés, hogy részt vehettem ebben a filmben és bárhová elmennék, hogy népszerűsítsem!” 

Melyik a kedvenc országod? 

„Hát… Imádom Franciaországot. Gyerekként gyakran nyaraltunk a szüleimmel Dél-Franciaországban, szóval rengeteg kellemes élményem van arról a vidékről. Nagyon romantikus hely, imádom Párizst és Dél-Franciaország is fantasztikus!” 

Láttad Az ördögűzőt? (William Friedkin, a Killer Joe rendezője csinálta ezt a legendás horrort.) 

„Naná, hogy láttam!”

Hogy tetszett? 

„Baromijó film! Még tizenhárom évesen láttam először, meghatározó élmény volt (nem értem, mit mond…). Azóta megnéztem újra, mert már elég idős lettem hozzá, de tudod, William Friedkin egy mester, egy zseni, aki megváltoztatta a filmtörténetet és óriási elismerés számomra, hogy vele dolgozhattam, szinte családtaggá vált számomra, nagyon megszerettem őt.” (Érdekes, ugyanezt mondta Elgin James-ről is…) 

Amikor egy ilyen filmen dolgoztak, akkor a stábtagok elég közel kerülnek egymáshoz. Milyen volt viszontlátni egymást újból a Sundance-en? (Igazából nincs értelme a kérdésének, de szerintem ezt jelenti. A választ, amit bevágtak ide, úgy hiszem nem is erre a kérdésre adta …) 

„Óriási volt együtt dolgozni Matthew-val (McConaughey), nagyon-nagyon kedves volt hozzám és hát volt egy pár húzós közös jelenetünk, szóval… Annyira odaadó színész és… Tudod, ezen a forgatáson mindenki annyira jól értette a dolgát, úgyhogy legszívesebben csak leültem volna és figyeltem volna őket, hogy mindent magamba szippanthassak, mint egy szivacs.” 

(McConaughey) Tényleg annyira jó pasi, mint amilyennek a magazinokban meg mindenütt látszódik? 

„Hát… Igen…” 

Gondolom…. (vágás) Köszi, hogy itt voltál velünk, ha jól sejtem, most egy újabb interjúra mész majd, úgyhogy el is engedlek, de előtte kaphatnék tőled egy ötöst? 

„Persze!” 

A Franciaországos rész érdekes volt,a  többit már elmondta korábban is, de annyira jól néz ki itt, hogy nem bántam meg, hogy megnéztem ezt a videót:) Emlékezzetek, 2.05-nél indul az ő részlete:

Szólj hozzá!

Címkék: interjú adatok

A bejegyzés trackback címe:

https://junotemple.blog.hu/api/trackback/id/tr824705067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása