Juno Temple Rajongói Oldal

Az első magyar Juno Temple rajongói oldal! A Minden ami Juno menüpont alatt minden fontos dolgot megtudhattok róla, az Interjúkban vele készült eredeti nyelvű, általam magyarra fordított beszélgetéseket olvashattok, a Hírek-rovatban pedig a vele történő, éppen leginkább aktuális eseményekről tájékozódhattok. Angol nyelvű anyaoldal: junotemple.us

Rovatok

Tévésámán többi oldala

Friss topikok

25. interjú: BAFTA interjúcsokor

2013.02.15. 11:49 Tévésámán

1.

Juno Temple, az EE Rising Star-díj egyik jelöltje és ez a jóképű úriember, Michael Angarano, vannak itt velünk a vörös szőnyegen. /Junohoz fordul/ Mit jelent számodra a jelölés? 

J: „Életem eddigi legnagyobb megtiszteltetése. Angol vagyok, szóval az, hogy jelölt lettem, egyértelműen a legkirályabb dolog, ami valaha történt velem. Fantasztikus dolog.” 

Ez a legkirályabb dolog, ami történt veled? De hát ebben az évben tíz filmed jön majd ki! Ez a sok szerep nem zavar össze? Most éppen „kit játszol”? 

J: „Hát… Talán… Őőő… /nevetnek/ 

M: „Nem ennyire félénk ám, csak nagyon alázatos.” /újabb nevetés/ 

J: „Az est végére egy egészen új karakter lesz belőlem.” 

Nagyszerű ez a kategória, amiben jelölt vagy, hiszen négy nő is van köztetek. Ez egy remek év volt a moziiparban a nők számára, nem gondolod? 

J: „Igen, mostanában tényleg jobbnál-jobb női szerepek vannak. Mindnyájan, akik ebben a kis csapatban vagyunk, számos nagyszerű karaktert játszhattunk el, amik hatottak a nézőkre. Óriási érzés, hogy egy lehetek közülük, de tényleg.” 

Ti ketten a The Brass Teapot forgatásán ismerkedtetek össze. Hogyan alakult ki a dolog köztetek? /Juno nagyon nevet/ 

M: „Hát, tudod… Ezek a dolgok… Csak úgy megtörténnek, néha.” 

Bocsánat a személyeskedésért. 

M: „Semmi gond.” 

Viszont a szereped /Junonak mondja/ nagyszerű. Megtalálod ezt az ősi teáskannát, amiből pénz jön, ha bántanak. /helyeselnek/ A forgatás során elég sok fájdalmat kellett okoznotok egymásnak, milyen érzés volt ez? 

J: „Sokat nevettünk.” 

M: „Így igaz.” 

J: „És mindenütt művér meg ilyesmik voltak, szóval jó volt.” 

A BAFTAra jelölt filmek közül láttad valamelyiket? Melyik volt igazán nagy hatással rád? 

J: „A The Master volt az, ami megfogott, mert tele van fantasztikus alakításokkal, és Amy Adams-et nagyon tisztelem színésznőként. Hát, még a legtöbbet meg kellene néznem, de…” 

Nem meglepő, hogy nem volt időd rájuk, ha tudjuk, milyen sok filmed jön ki mostanság. Biztosan nagyon elfoglalt voltál. 

J: „Hát igen, de még így is szívesen szakítok időt filmnézésre. És hogy egy kicsit önmagam lehessek.” 

Sok sikert ma estére, várom már, hogy láthassam a The Brass Teapotot! 

2.

/Ez a nevetés az elején óriási:D/ 

J: „Hello!” 

Jó estét! Üdv a vörös szőnyegen. Nem fázol? 

J: „De, de nem zavar. Adrenalint termel, úgyhogy nem izzadok.” 

Mit jelent számodra, hogy itt lehetsz ma este? 

J: „Óh… Ez a legnagyobb megtiszteltetés, már az is, hogy itt lehetek ezen a fantasztikus brit rendezvényen. Angolként ez elképesztően nagy elismerés számomra a BAFTAtól, nagyon sokat jelent nekem. Tényleg” 

Az utóbbi egy évben melyek voltak számodra a leginkább kiemelkedő filmek? 

J: „A The Master volt az, ami igazán megfogott, az alakítások egyszerűen óriásiak benne, mindegyik, és Marion Cotillard rendkívül inspirálóan hat rám, de rajta kívül még rengetegen vannak rám ilyen hatással.” 

2012 remekül telt számodra. Mik a terveid a jövőre nézve? 

J: „Hogy mi jön most? Hát, már alakul valami, de addig nem akarok beszélni róla, amíg nem lesz teljesen biztos.” 

/Újabb kérdező jelenik meg./ 

És valami egyéb ezen kívül? 

J: „Jön ki most néhány király film, amiben benne vagyok. Az egyik a Magic Magic amit Chile-ben forgattunk, meg az Afternoon Delight és lesz még egy Disney-mozi is, a Maleficent, amiben tündért játszhattam, ez a gyerekkori álmom beteljesülése volt. És remek brit színésznőkkel dolgozhattam együtt, Leslie Mann-nel és Imelda Stauntonnal. 2012-ben sok mindent tanultam és kíváncsian várom, mit hoz majd számomra az idei év.” 

Tudom, hogy nem döntheted el az ilyesmit, de kivel dolgoznál legszívesebben, ha lehetőséged lenne rá? 

J: „Színészek vagy rendezők közül? Vagy mire gondolsz?” 

Mindkettő érdekel. 

J: „Rendezők közül a Coen-testvérekkel, Paul Thomas Andersonnal, Sam Mendezzel, az apukámmal, Julian Temple-lel… Színésznők közül rengetegen vannak. Kate Winslettel, Cate Blanchett-tel megint, mert vele már együtt dolgoztam, mikor nagyon fiatal voltam, Michelle Williams-szel… Színészek közül Joaquin Phoenix-szel, meg… Még nagyon sokan vannak!” 

Néhányan közülük éppen itt vannak, úgyhogy talán beszélhetnél velük. 

J: „Igen.” 

Köszönjük, legyen szép estéd! 

J: „Nektek is srácok!”

/Kár, hogy csupa olyan színészért rajong, akiket én nem kedvelek…/ 

3.

/Ebben a videóban Juno csak az elején szerepel./ 

J: „A BAFTA EE Rising Star díjára jelöltek.” 

Milyen érzéseket kelt ez benned? 

J: „Rendkívüli megtiszteltetésnek érzem, nagyszerű dolog itt lenni és ebben az elismerésben részesülni a BAFTAtól, óriási dolog. Főleg mivel Sommersetben nőttem fel és igazi angol leány vagyok. Izgatott vagyok. Ideges, de izgatott is.” 

/Ezt de utálom, amikor a fotósok üvöltöznek a sztároknak… Félelmetes és idegesítő is. A következő rész már azután van, hogy átvette a díjat./ 

J: „Óh… Micsoda megtiszteltetés. Nagyszerű érzés tudni, hogy az embereknek tetszik, amit eddig csináltam és óriási elismerés a BAFTA részéről is. Ez egy igazán remek angol dolog és nagyon büszke vagyok magamra. Egyáltalán nem számítottam rá, hogy én nyerek. És… Hát… Tényleg fantasztikus.” 

A közönség szavazatai döntöttek. Ettől még különlegesebb lesz számodra a díj? 

J: „Igen, ezt mondom én is. Pusztán a tudat, hogy az emberek ismerik és megnézik a filmeket, amiken dolgozol, amikbe beleadod a lelked, ez az igazi elismerés. A legnagyobb, amit valaha kaphatsz.”

Az tehát már hivatalos, hogy Angarano és ő egy párt alkotnak, de ez végülis jó dolog, a srác jó fejnek tűnik, én is kíváncsi vagyok a The Brass Teapotra. Azt sajnálom, hogy mind a három videóban szinte ugyanazt mondja, de például tök érdekes, hogy a The Masternél egyszer Amy Adams-et, másszor Marion Cotillard-t emeli ki. Legalább ebből kiderül, hogy nem betanult szöveget mond:) 

Szólj hozzá!

Címkék: interjú

A bejegyzés trackback címe:

https://junotemple.blog.hu/api/trackback/id/tr625081757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása