Juno Temple Rajongói Oldal

Az első magyar Juno Temple rajongói oldal! A Minden ami Juno menüpont alatt minden fontos dolgot megtudhattok róla, az Interjúkban vele készült eredeti nyelvű, általam magyarra fordított beszélgetéseket olvashattok, a Hírek-rovatban pedig a vele történő, éppen leginkább aktuális eseményekről tájékozódhattok. Angol nyelvű anyaoldal: junotemple.us

Rovatok

Tévésámán többi oldala

Friss topikok

YourTVLink Interjú

2016.04.28. 19:41 Tévésámán

A következő pár mondatos izét a junotemple.us tette közzé.

yaaaay2.jpg

Kérdezz-Felelek Juno Temple-lel a Bakelitről az HBO vasárnapi programjából [?]

TVLink: Az édesapád, Julien Temple, rendezett egy filmet a Sex Pistols-ról. Segített neked, hogy betekintést kapj a punk rock korszakba, miközben a Bakelitbeli szerepedre készültél? 

J: Nem csak egy ilyen filmet csinált. Volt egy a Clash-ről, volt egy Dr. Feelgoodról; és anno [apukám] hatalmas punk rocker volt a ’70-es években, szóval egy csomó kérdést feltettem neki. De közben komolyan mondom, hogy úgy élem az életemet, mintha valamiféle ’70-es évek univerzumban lennék… A bakelitlemez-gyűjteményem is nagyjából csak ’70-es évekbeli darabokból áll. 

TVLink: Mik a kedvenc együtteseid? 

J: Nagy Iggy Pop-rajongó vagyok. Imádom Iggy Popot. Imádom a Rolling Stones-t. Imádom a Modern Lovers-t. Imádom Lou Reedet. Imádom a Big Start. Imádom David Bowie-t. Imádom Tom Petty-t. Az öcsém nemrég mutatta nekem ezt a fura, ’60-as évek végi pszichedelikus zenekart, a Cant, és azóta értük is odavagyok. És van pár korábbi dolog is, amit szeretek. Például imádom Howlin’ Wolfot, és tök jó, hogy hallani lehet, hogy mennyire inspirálta a Rolling Stones-t egy csomó számuk megírására. Szóval ezt tényleg nagyon szeretem a zenében, hogy meghallgathatod azt, ami a későbbi generációkat inspirálta.  

TVLink: Igen, hallhatod a korábbi előadók hatását azok dalaiban, akik később jöttek.

J: Totál így van! A Television Marquee Moonja egy nagyszerű album. Blondie-t is szeretem. Imádom a ’70-es éveket. Szerintem annál jobb időszak sohasem volt! Persze, ott volt a grunge, azt is szerettem. Nagy rajongója vagyok a ’90-es évek grunge-ának, akkoriban volt pár király banda, és kedvelem a shoegaze-t is [’80-as évekbeli brit Rock alműfaj], meg az ahhoz hasonló dolgokat. Legalábbis régen szerettem.

 

Ez nem volt valami informatív, korábban már mindezt elmondta egy másik interjúban. De legalább nem tartott sokáig lefordítani:)

Az eredeti szöveget itt lehet elolvasni.

Szólj hozzá!

Címkék: interjú sorozat

A bejegyzés trackback címe:

https://junotemple.blog.hu/api/trackback/id/tr908671114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása