Juno Temple Rajongói Oldal

Az első magyar Juno Temple rajongói oldal! A Minden ami Juno menüpont alatt minden fontos dolgot megtudhattok róla, az Interjúkban vele készült eredeti nyelvű, általam magyarra fordított beszélgetéseket olvashattok, a Hírek-rovatban pedig a vele történő, éppen leginkább aktuális eseményekről tájékozódhattok. Angol nyelvű anyaoldal: junotemple.us

Rovatok

Tévésámán többi oldala

Friss topikok

15. interjú: Sundance Filmfesztivál 2011

2012.07.17. 13:46 Tévésámán

Junoe szépia six.jpg

Ebben a hosszabb lélegzetű videóban egy szimpatikus úriember a címben említett rendezvényen az „új arcokkal”, a fiatal generáció ígéretes tehetségeivel beszélget. Juno 6.56-nál jelenik meg, a Kaboomról és a Little Birds-ről mesél nekünk. 

Egy átlagos fiatal színésznővel szemben te egy helyett rögtön két filmmel jöttél a Sundance-re. (Juno nevet) Miért nem elég egy? Miért tértél el ennyire a megszokottól? Szóval a kettő közül melyikről szeretnél először beszélni? 

J: „A Kaboomról, mert épp tegnap este láttam. Ez volt az első alkalom, hogy láthattam, és őrületes dolog, mert már elég rég volt, hogy felvettük, de most végre megnézhettem és kirobbanó, fantasztikus élmény volt.” 

Egy igazi kaboom, ugye? 

J: „Szó szerint az! Egy fura tisztelgés a ’90-es évek előtt, nagyon színes, tele remek jelmezekkel, sminkekkel és szexuális energiával és baromijó benne mindenki! Egy kiemelkedő alkotás! Imádtam, fantasztikus volt!” (itt most nem igazán értek egyet vele)

Most hallhattak egy teljesen elfogulatlan véleményt a Kaboomról Juno Temple-től. (Juno nevet) Egy London nevű figurát alakítasz. 

J: „Igen, így igaz. És érdekes, hogy London eredetileg amerikai, de amikor találkoztam Gregg-gel (Gregg Araki, a rendező), úgy gondolta, hogy ez így nagyon vicces lesz, mert angol vagyok, brit akcentussal és Londonnak hívnak.” 

Na és a másik film, amiben szerepelsz, a Little Birds, nemcsak hogy itt van, de a versenyben is részt vesz! Mintha a Sundance Oscarjáról beszélnénk! 

J: „A Little Birds valami olyasmi, amivel nagyon sokáig megszállottan foglalkoztam, legalább egy évig és aztán kész lett és Elgin James (a rendező) fantasztikus, mindenkit le fog nyűgözni.” 

Most már meg kell kérdeznem, mivel mondogatom a nevedet: A szüleid egy római istennőről neveztek el? 

J: „Nem.” 

Egy római istennőről, aki nagyon féltékeny a fiúkra, akikkel összejött. Szóval mi ez az egész, miért döntöttek így? 

J: „Tudod mit? Féltékeny személyiség vagyok-e? Nem hinném, sőt, eléggé elzárkózom az ilyesmitől (nem biztos, hogy ezt mondja), könnyedén túllépek rajta. De tudod… az élet túl rövid. És azt hiszem… talán tényleg Junoról, egy római istennőről kaptam a nevem, de valójában a szüleim egy szikláról neveztek el a Grand Canyonban és ez egy nagyon romantikus történet. Anyukám terhes volt velem és egy sziklán álltak, és ott mindegyik követ valamilyen templomnak hívják (temple=templom), és pont a Juno-templomon álltak, miközben ment le a nap. És akkor azt gondolták: Legyen Juno!” 

Ez egy annyira jó történet! 

J: „Ugye, milyen király?” 

Még ha csak kitaláltad, akkor is szeretném elhinni. 

J: „Nem, tényleg így volt! Meg is esküszöm rá, a kisujj-esküvel!” 

Nem úgy értettem! Oké, rendben! 

(itt látható ez az amerikai szokás) 

Miközben itt vagy a fesztiválon, mindenfélét csinálsz, mondjuk, filmeket nézel, meg ilyenek, de a való életben mit teszel, ha egy időre el akarod felejteni ezt az egészet? Hiszen filmeket csinálsz, nem nézed őket, szóval miként szórakozol? Mindenki tudja, hogy nem síelsz. 

J: „Egyértelműen nem síelek. Valójában, érdekes módon szeretek fehérneműket tervezni. 

Hát persze! 

J: „Ezt szeretem csinálni. Úgy értem, mindennél jobban szeretek színész lenni, de nagyon érdekel ez is.”

Úgy értettem, szórakozás! Ezt csinálod szórakozásként? 

J: „Órákat is képes vagyok eltölteni ezzel.” 

Mások a Blackberry-jüket nyomkodják, te fehérneműket tervezel. 

J: „Aha. Ez őőő, már nagyon régóta érdekelnek az alsóneműk és nőként igazán erőt adó dolog, ha jó kis alsóruháid vannak. (Ezt a korábbi interjúiban sosem értettem.) Szóval, igen, szeretek fehérneműket tervezni.” 

Mindig megkérem azokat, akik itt vannak a következőre és nyugodtan mondhatod, hogy marhaság, nem akarod, de kérlek, énekelj valamit, ami a fejedben van, valamilyen dalt, ami jelent neked valamit az életben! 

J: „Őőőő… (gondolkodik) Hey Mister Tambourine Man.” (elkezdi, de beleröhög) 

Na, ez például egy tök jó kis interjú, mert tényleg érdekes, ráadásul egyik filmről se mond el semmi olyat, ami zavaró lenne, ha még nem láttad volna őket. Nagyon örülök, hogy ezt választottam, remélem nektek is tetszeni fog.

Szólj hozzá!

Címkék: hírek adatok

A bejegyzés trackback címe:

https://junotemple.blog.hu/api/trackback/id/tr974662124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása