Juno Temple Rajongói Oldal

Az első magyar Juno Temple rajongói oldal! A Minden ami Juno menüpont alatt minden fontos dolgot megtudhattok róla, az Interjúkban vele készült eredeti nyelvű, általam magyarra fordított beszélgetéseket olvashattok, a Hírek-rovatban pedig a vele történő, éppen leginkább aktuális eseményekről tájékozódhattok. Angol nyelvű anyaoldal: junotemple.us

Juno a tvben/moziban

Rovatok

Tévésámán többi oldala

Friss topikok

Happy Birthday Juno! - Boldog Szülinapot!

2012.07.21. 12:01 Tévésámán

Happy Birthday Juno! 

I hope you’ll enjoy your 23rd birthday:) I wish you many presents and good times:) 

Angolul kezdtem, arra az esetre, ha talán ő is idetévedne egyszer… (Álmodozni csak szabad, nem?) A lényeg, mint az angolul tudók már rájöhettek, hogy ma van Juno Temple 23. szülinapja! A nemzetközi rajongói oldalon megjelent jópár új fotó és egy új interjú is, ezért most következzenek ezek. Sajnos hiába volt az erőfeszítésem, az imdbn nem került ki főoldalra ez a jeles esemény:S

Juno MQ_019.jpegEz a kép és a következő ismerős lehet, mert tegnap már kitettem négy fotót, ami ugyanebből a szériából származik, a Little Birds ünnepélyes elővetítéséről, ami ezen a héten volt és a HelloGiggles weboldal támogatta.

Juno MQ_023.jpegItt most szerencsére megint a régi, megszokott frizurájával láthatjuk és azért ezeket a képeket választottam, mert már „ismerem” az arcát, és amikor ilyen holdsarló-alakúak a szemei, akkor mosolyog szívből <3 

Interjú: G4 AOTS (Attached to the show)

Juno G4 001.jpgEbben a beszélgetésben, ami szintén ezen a héten készült, Juno a Killer Joe-ról és a Sötét Lovag: Felemelkedésről beszél. (Sajnos a tumblrös kollégák nem bírták tartani a szájukat és én hiába próbáltam meg úgy nézni az oldalt, hogy ne fussak bele szpojlerekbe, ha egyszer volt köztük olyan seggfej, aki 35-ös betűmérettel írta ki, hogy kicsodát alakít Juno…) 

Üdv újra itt! Juno Temple egy színésznő, nem összekeverendő Juno templomával, ahol a hívek bárányokat és más jószágokat áldoztak fel, hogy elnyerjék a gyermekáldás istennőjének kegyeit. Könnyű őket összekeverni… (Micsoda vicces fickó ez….) Köszöntsük együtt a színésznő Juno Temple-t! 

J: „Hali!” 

Örülök, hogy megismerhetlek. 

J: „Én is örülök, hogy találkozhattunk.” 

Nos, Juno meg kell jegyeznem, mennyire csinos vagy! 

J: „Köszönöm szépen!” 

Örülök, hogy eljöttél hozzánk. 

J: „Izgatott vagyok, hogy itt lehetek!” (a közönség helyesel) 

Az érzés kölcsönös. (Eddig semmiről nem beszéltek:D) Miközben a színfalak mögött beszélgettünk, észrevettem valamit és kérlek, ne értsd félre, de… 

J: „Oké. Elő a farbával!” 

Te tök normális vagy! (mindenki nevet) Tök normális, rendes, fiatal nő vagy. De a karakterek, akiket játszol, ők nem igazán ilyenek. 

J: „Ez igaz.” 

Az Egy botrány részleteiben, A vágy és vezeklésben meg a hamarosan bemutatásra kerülő Killer Joe-ban olyan, őőő… engedetlen, őrült, érzelmes vagy… Vonz az ilyesmi vagy talán éppen ilyen az igazi Juno? 

J: „Óóó… Sosem tudhatod, milyen az igazi Juno… (a közönség meghökken, ez a pillantás:D) Nem, igazából ez inkább arról szól, hogy elolvasom a forgatókönyveket és bizonyos karakterekhez kötődést érzek, és nem volt olyan rég, amikor 16 voltam, bár a Killer Joe-ban éppenséggel 20 vagyok, de… Ez arról szól, hogy olyan figurákat találjak, akik kihívást jelentenek számomra, és szeretnék olyasmit játszani, ami különbözik tőlem. Nagyon fontos, úgy értem színészként, hogy bele tudj bújni egy totál másmilyen ember bőrébe és, és aztán meggyőzz mindenkit, hogy te vagy ez az ember.” 

Engem sikerült meggyőznöd. 

J: „Köszönöm.” 

Nem, tényleg! Az akcentusod, amit használsz, valami hihetetlen! A brit akcentustól, addig, ahol a film játszódik, valahol délen… 

J: „Texas-ban.” 

Texas-ban, hát, ez egy nem semmi kihívás lehetett, de megcsináltad! 

J: „Köszönöm. Volt körülöttem jónéhány texas-i ember, akik megmondták, ha rosszul beszélek.” 

Jött egy pali a furgonjával és kiszólt, hogy: A-a! Ezt nem így kell? (nevetés) De tényleg igazán texas-i lettél, hiszen még pisztollyal lősz is a filmben. (Ez az egyik, amiért igazán kíváncsi vagyok a Killer Joe-ra:)) 

J: „Bizony.” (a közönség ismét meghökken) 

Úgy tudom, Angliában csak puskák vannak, a zsaruk is csak sütit meg ilyenket hordanak maguknál… (kicsit NAGYON el van szállva ez az ürge:D) 

J: „Az igazat megvallva, én még nem is láttam fegyvert.” 

Nem is láttál még fegyvert? 

J: „Nem, igazit nem.” 

Olyan életed lehet, mint Narniában. 

J: „Nem, tényleg nem láttam még, igazit nem, és… A kellékesek bevittek ebbe a régi nagy házba és ott kellett lőnöm a pisztollyal, és elsőre úgy visszarúgott… Nem voltam rá felkészülve. Olyan… erős volt, tudod?” 

Izgatott voltál? Úgy értem, én még sosem lőttem fegyverrel, mert zsidó vagyok és nekünk nem igazán szabad (elnézést mindenkitől, tényleg ezt mondja, a közönség nevet), de… Izgalmas érzés volt, egy ilyen erőteljes fegyvert használni? 

J: „Igen is, meg nem is. Olyan izgalom volt, amit nem biztos, hogy újra át szeretnék élni, mert hát, elég durva sérülést lehet okozni egy ilyennel, nem? Igencsak veszélyesek.” 

Ja, a fegyverek eléggé… rosszat tesznek. (nevetés) De a film maga is eléggé erőszakos, megnézünk belőle egy részletet? 

J: „Igen, naná!” 

Mit láthatunk itt? (tök jó ez a jelenet:D) Azt kell mondjam, ez még sokkal furcsább, mint az összes furcsa randi, amiben valaha részem volt. Te és Matthew, sok tonhalat ettetek meg együtt? (ezt láthattuk)

J: „Ja, ettünk pár adagnyit, de nem olyan sokat, mert a rendező, William Friedkin csak egy-két felvételt csinál mindenről. Ezt a jelenetet… Kb. három vagy négy adagot ettünk meg, de finom volt és még egy belső poén is lett belőle, hogy „Egy kis tonhalat fogsz enni?”” 

McConaughey, ő annyira király személyesen is, mint amilyennek látszik? 

J: „Csodálatos. Igen, csodálatos.” 

Szeretném letesztelni a színészi képességeidet! (na, ez érdekes lesz) 

J: „Oké.” 

Mondd azt nekem, hogy „Jobban nézel ki, mint Matthew McConaughey!” Szeretném látni, hogy mennyire jó színésznő vagy valójában! Készen állsz a megmérettetésre? 

J: „Persze.” (megcsinálja, mindenki röhög, tapsol) 

A mindenit! Tényleg nagyon beleélted magad, fantasztikus volt! 

J: „Köszi.” 

De mondjuk nem volt nehéz dolgod… (értitek?) Nos, egyértelmű, hogy egy nagyon tehetséges családból jössz, az apád egy főkategóriás rendező és filmrendező. Furcsa érzés, hogy az apád ennyire, hát én nem tudom elképzelni, de köztiszteletnek örvendő? 

J: „Őőő… Ez egy csodás, csodás dolog, de tudod, gyerekként nem is éreztem, de most már át tudom érezni, és imádom a filmjeit, ő a legnagyobb inspirálóm! Rengeteg döntést segített meghozni a karrieremben, és ő az, akit mindig felhívok, ha tanácsra van szükségem. Úgy gondolom ő adta a legjobb… a legjobb tanácsokat, amiket valaha kaptam bárkitől is, és ezek életem végéig elkísérnek majd.” 

Ez fantasztikus. 

J: „Aha.” (itt kellett volna tapsolni…) 

És Julien Temple, ő az édesapja, ha már itt tartunk, tanácsai nagyon is jó útra tereltek, hiszen benne vagy A Sötét Lovagban! 

J: „Igen!” 

A Sötét Lovag: Felemelkedésre gondolok. (most bezzeg van taps meg éljenzés) Ez egy elég nagy film, nekem személy szerint van egy tetkóm a film címével a derekamon, ami előírás itt a G4-ban (ez gondolom csak vicc), de ez baromijó! Gondolom, nagyon izgatott lehettél, hogy részt vehettél egy ilyen kaliberű moziban. 

J: „Elképesztő méretű film és megtiszteltetés, hogy részese lehetek az egyik leginkább kedvelt franchise-nak (nem találtam rá jó magyar megfelelőt), és hogy benne  lehetek a harmadik részben, igazi megtiszteltetés!” 

Nos, gratulálunk és mindenki menjen el, nézzétek meg a Killer Joe-t, és… Köszi, hogy itt voltál, egyébként… 

J: „Én köszönöm.” 

Még szívesen kérdezgettelek volna. Killer Joe és A Sötét Lovag: Felemelkedés, most a mozikban, nézzétek meg őket! 

Ez egy érdekes videó volt, bár a műsorvezetőt akár tahónak is lehetne nevezni:D, de Juno most is csinos és jó dolgokat mond. 

Happy Birthday again, and I hope you spend your day as you want to spend it!

Itt pedig maga az interjú: Ez nem Youtube-os, szóval nem tudom, mi van vele, de nálam nem működik, úgyhogy leveszem...

Szólj hozzá!

Címkék: hírek interjú

A bejegyzés trackback címe:

https://junotemple.blog.hu/api/trackback/id/tr844669390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása