Juno Temple Rajongói Oldal

Az első magyar Juno Temple rajongói oldal! A Minden ami Juno menüpont alatt minden fontos dolgot megtudhattok róla, az Interjúkban vele készült eredeti nyelvű, általam magyarra fordított beszélgetéseket olvashattok, a Hírek-rovatban pedig a vele történő, éppen leginkább aktuális eseményekről tájékozódhattok. Angol nyelvű anyaoldal: junotemple.us

Rovatok

Tévésámán többi oldala

Friss topikok

Hírek: Horns + egyebek

2012.10.11. 12:53 Tévésámán

Juno icon 10.jpgVártam egy kicsit, amíg összegyűlik némi új információ plusz pár kép, amiből aztán lehet készíteni egy bejegyzést, most ezt olvashatjátok. Sajnos hiába próbáltam meg megnézni a Jack & Diane-t, nem lehetséges, mivel Magyarországon vagyok és ide se az iTunes, se az amazon.com nem engedélyez kölcsönzést, pedig kifizetném azt a 2500 Ft-ot érte... De jövőre már biztosan ehhez is hozzá tudok jutni és akkor itt is beszámolok róla!

Horns lesifotó.jpgÍme, az első értékelhető lesifotó a Horns forgatásáról. Juno most éppen ezen dolgozik Daniel Radcliffe partnereként, mint látható, csodás vörös hajkoronát kapott. A Danielről készült szarvas promóciós kép se semmi, már alig várom, hogy láthassam ezt a mozit!

Juno as some girl met her.jpgEz pedig egy exkluzív kép a tumblrről, egy lány készítette, aki Londonban találkozott az utcán Junoval. De jó neki:) Ezt írta róla: "Egy fél órával később Juno Temple elsétált mellettem a Portobello Roadon. Biztos voltam benne, hogy ő az, mert egy héttel korábban vagy egy tucatnyi fotót kerestem róla egy cikkemhez. Nyugodtan figyeltem, amíg a sálak közt válogatott, aztán miután vett magának párat, kihasználtam az alkalmat és odaléptem hozzá. Annyira kedves volt. Elmondtam neki, hogy mennyire kedvelem a munkáit és a cikkemről is meséltem neki (és elnyerte a tetszését). Megkérdezte, hogy hívnak, aztán búcsúzóul azt mondta: "Legyen kellemes szombatod.""

Ezeken kívül még annyi hír van, hogy Juno apukája, Julien Temple elkészült legújabb dokumentumfilmjével, a London - The Modern Babylonnal, amiben a Variety kritikája szerint Ms. Temple is benne van, bár az imdbn egyelőre ezt nem erősítették meg. Ha viszont a hír igaz, akkor kedvenc színésznőm régi álma teljesült ezzel, mert mindig is szeretett volna együtt dolgozni az édesapjával:) 

Egyelőre ennyi, amint történik valami érdekes Junoval, rögtön jelentkezem újból!

Szólj hozzá!

Címkék: hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://junotemple.blog.hu/api/trackback/id/tr614832739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása