Juno Temple Rajongói Oldal

Az első magyar Juno Temple rajongói oldal! A Minden ami Juno menüpont alatt minden fontos dolgot megtudhattok róla, az Interjúkban vele készült eredeti nyelvű, általam magyarra fordított beszélgetéseket olvashattok, a Hírek-rovatban pedig a vele történő, éppen leginkább aktuális eseményekről tájékozódhattok. Angol nyelvű anyaoldal: junotemple.us

Juno a tvben/moziban

Rovatok

Tévésámán többi oldala

Friss topikok

Egy éves az oldal!

2013.07.01. 20:37 Tévésámán

66637_10151524457670469_805344612_n_1372702786.jpg_672x960

Egy évvel ezelőtt indítottam ezt az oldalt, mert abban reménykedtem, hogy A Sötét Lovag: Felemelkedés meghozza az ismertséget a hazai közönség körében Juno Temple-nek, de mivel annyira pici szerepe volt, hogy alig lehetett észrevenni, így sajnos nem teljesült a vágyam... Azóta a kritikailag remekül teljesítő Killer Joe-nak hála írtak róla is pár sort a szaksajtóban és azért egészen sok filmjét adják a tvben, de még mindig nem tartunk ott, hogy ha valakinek megemlítem a nevét, akkor ismeri. (Kivéve persze a legkirályabb srácokat:)) Pedig tavaly megkapta a Legjobb Kezdő Színésznek járó BAFTÁt, ami nem kis dolog...

Az eddigi össz-látogatószámom itt kb. annyi volt, mint a másik oldalamon egy nap alatt, ami elég rossz, de bízom benne, hogy ha egyszer igazán ismert lesz itthon is, akkor felfedezitek ezt az oldalt, amibe rengeteg munkát fektettem. Még ha nem vagyok biztos benne, hogy sikerült Junot közelebb hoznom hozzátok, de én magam rengeteg információval gazdagodtam vele kapcsolatban és úgy érzem, már sokkal jobban ismerem őt, mint egy éve. 

Továbbra is folytatom az interjú-videók fordítását és közlöm a legújabb híreket/képeket róla, mert előbb-utóbb mindenki megismeri majd a nevét Magyarországon is!

Szólj hozzá!

Címkék: hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://junotemple.blog.hu/api/trackback/id/tr665386489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása