Juno Temple Rajongói Oldal

Az első magyar Juno Temple rajongói oldal! A Minden ami Juno menüpont alatt minden fontos dolgot megtudhattok róla, az Interjúkban vele készült eredeti nyelvű, általam magyarra fordított beszélgetéseket olvashattok, a Hírek-rovatban pedig a vele történő, éppen leginkább aktuális eseményekről tájékozódhattok. Angol nyelvű anyaoldal: junotemple.us

Juno a tvben/moziban

Rovatok

Tévésámán többi oldala

Friss topikok

A Juno Temple-hét lezárása

2016.07.22. 21:54 Tévésámán

windwalk.jpg

Öt nap alatt megnéztem négy filmet és lefordítottam három interjút. Az interjúknál lementettem egy-egy kis képet a videóból, hogy látszódjon milyen volt, ha esetleg levennék a youtube-ról a forrást. Nézzük most a filmeket, abban a sorrendben, ahogy láttam őket:

1. Távol a világ zajától

Talán a saját korában mondott valamit, és biztosan elsősorban a női közönségnek szól, tehát semmiképp sem nekem való. Annyit megtudhattam belőle, hogy Matthias Schoenaerts remek színész, Juno pedig kitűnően tudja ábrázolni a szenvedést, és korántsem olyan rossz halottként, mint ahogy ő állítja magáról:) És még mindig nem hiszem el, hogy Carey Mulligan szép vagy kiemelkedően tehetséges volna...

2. Meadowland

Nagyjából értem, hogy mi lehetett a céljuk a készítőknek, de elérték azt, hogy nem tetszett egy olyan alkotás, amiben csupa kedvelt színészem játszott. Az egyetlen igazi pozitívum Juno rövidke megjelenése mellett az egyik betétdal volt. 

3. Len and Company

Minden tekintetben szórakoztató, vicces és szeretni való alkotás. Nagyszerű színészválasztás, remek szövegek, egyedi hangulat, fasza zene és jó poénok. Juno nagyon jó benne, de azért is, mert végre főszerepet kapott. Kathryn Hahn viszont baromi rossz... Ezt a mozit ajánlom mindenkinek, aki erre téved és tud angolul!

4. Fekete mise

Sokkal jobb volt, mint amire számítottam. Szegény Juno alig van képernyőn 5 percet a két óra alatt, és Johnny Depp megfojtja:/ De azért azt mondom ez is jó volt, bár nem annyira, mint a 3. számú versenyző.

Jövőre nem biztos, hogy megismétlem ezt az akciót, mert már sajnos a harmadik napon kezdett elfogyni a lelkesedésem és az időm se volt elég, de utóbbi az én hibám, mert elfelejtettem szabadságot kérni. Amiről előre tudom, hogy tetszeni fog a jövőre érkező Juno-filmek közül, az az Away, ez tuti, hogy jó; a többiről egyelőre nem vagyok meggyőződve. Hogy mikor jövök legközelebb, azt csak Isten tudja...

Szólj hozzá!

Címkék: hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://junotemple.blog.hu/api/trackback/id/tr478908518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása