Juno Temple Rajongói Oldal

Az első magyar Juno Temple rajongói oldal! A Minden ami Juno menüpont alatt minden fontos dolgot megtudhattok róla, az Interjúkban vele készült eredeti nyelvű, általam magyarra fordított beszélgetéseket olvashattok, a Hírek-rovatban pedig a vele történő, éppen leginkább aktuális eseményekről tájékozódhattok. Angol nyelvű anyaoldal: junotemple.us

Rovatok

Tévésámán többi oldala

Friss topikok

Frissítés - beharangozó

2014.02.10. 14:49 Tévésámán

Afternoon2.png

Az előző posztban említett Native Roses-klipre összejött a szükséges összeg a rendelkezésre álló idő kevesebb mint fele alatt. Már több mint 5000 fontnál járnak és még mindig van legalább egy hét, szóval még túl is teljesítettek. Én magam nem járultam hozzá végül, mert amikor megkaptam a fizetésem, akkor már csak 500 font volt hátra és akkor úgy gondoltam, hogy ha a határidőig nem jön össze a 4700 font, akkor kipótolom a hiányzó mennyiséggel, de két nappal később már túllépték a határt. Meg aztán tény, hogy az ilyenfajta zene nem az én stílusom, és minimum 100 fontot kellett volna pengetni azért, hogy olyan tárgyat kapjak, aminek köze van Junohoz, az meg rengeteg...

Egy póknak is száz a térde: Hamarosan készen lesz a Native Roses videoja, a Shadows, aminek főszereplője Ms. Temple.

És még valami: Holnap hat éves lesz a Filmrajongó blog, ennek okán megnéztem Juno egyik filmjét, amiből különleges bejegyzést készítek, ezt majd ide is átlinkelem, érdemes figyelni az elkövetkezendő napokban!

Szólj hozzá!

Címkék: hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://junotemple.blog.hu/api/trackback/id/tr525807756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása